Benny Benassi ft. Gary Go - Cinema (Skrillex Remix) 歌詞翻譯

I could listen this forever



I could watch you for a lifetime
我願意花一生的時間看著你
You're my favorite movie
你就是我最喜歡的電影
A thousand endings
我們之間會有無數種結局
You mean everything to me
你就是我的一切
I never know what's coming
我永遠不知道下一秒會發生什麼
Forever fascinating
就是這樣我才深深為你著迷
Hope you don't stop running
希望你永遠不會下檔
To me cause I'll always be waiting
因為我會一直在這裡等著

You are my cinema, I could watch you forever
你對我來說就像部電影, 我能一輩子看著你
Action, thriller, I could watch you forever
就像動作/驚悚片, 我能一輩子看著你
You are my cinema, a Hollywood treasure
你對我來說就像部電影, 好萊塢的瑰寶
Love you just the way you are
我愛你, 就愛那樣的你
My cinema, my cinema
你是我最愛的電影

My cinema
我最愛的電影

Stars spell out your name
繁星交織出你的名字
Like in a science-fiction drama
就像是科幻片中的情節一樣
Romance growing
愛情逐漸升溫
Like a flower in the summer
就像那開在剩下的花朵一樣
You always keep me guessing
你總是讓我猜不到下一步
Forever my wonderful
永遠都帶給我精彩的情節
Hope you start undressing all my dreams and take me under
希望妳能讓我了解我真正的夢想, 然後帶我一起前進

You are my cinema, I could watch you forever
你對我來說就像部電影, 我能一輩子看著你
Action, thriller, I could watch you forever
就像動作/驚悚片, 我能一輩子看著你
You are my cinema, a Hollywood treasure
你對我來說就像部電影, 好萊塢的瑰寶
Love you just the way you are
我愛你, 就愛那樣的你
My cinema, my cinema
你是我最愛的電影

My cinema
我最愛的電影




延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言