BIG DATA - Live Forever (feat. MNDR) 歌詞翻譯

我想活下去



Can I get a little more time?
能再多給我一點時間嗎?
I need to unravel my lines
我需要解開我這些糾纏著的線
Oh I'll stay frozen in one place
我知道自己總有一天會被關在某個地方
Wake me up when it's okay
但等到情況允許時請叫醒我

Things get smaller by the day
一天天過去, 一切都變得越來越渺小
By the day
一天天過去

I sing
我唱著
I wanna live forever, oh
我想一直活下去
I wanna live forever, oh
我想一直活下去
Don't turn the lights out, I can't see
拜託別把燈關了, 我什麼也看不到
Don't turn the lights out on me
拜託別關上我這盞燈
'Cause I want to live forever
因為我想一直活下去

Oh god, I'm feeling it now
天啊, 我現在真的感覺到了
My song is worth slowing down
我的歌值得人們為我駐足
I'll get on my knees and pray
我會跪下虔誠祈禱
There's nobody in my way
祈禱不會有任何人阻止我

Things get smaller by the day
一天天過去, 一切都變得越來越渺小
By the day
一天天過去

I wanna live forever, oh
我想一直活下去
I wanna live forever, oh
我想一直活下去
Don't turn the lights out, I can't see
拜託別把燈關了, 我什麼也看不到
Don't turn the lights out on me
拜託別關上我這盞燈
'Cause I want to live forever
因為我想一直活下去

If I could buy a little more time
如果我能買到多一點點的時間
All my wrongs could be right
我犯的那些錯或許都能被彌補
I could find the love of my life
我或許就能在我的人生中找到愛
I just need a little more time
我需要的就只是多一點點的時間

I wanna live forever, oh
我想一直活下去
I wanna live forever, oh
我想一直活下去
Don't turn the lights out, I can't see
拜託別把燈關了, 我什麼也看不到
Don't turn the lights out on me
拜託別關上我這盞燈
'Cause I want to live forever
因為我想一直活下去

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言