ILLENIUM, GOLDN - That’s Why 歌詞翻譯

不是不想, 而是累了



Flame still burns, kerosene
那把火還是在燒
Rise and fall as I breathe
那些燃料, 隨著呼吸增增減減
All these pictures on the screen
螢幕上那些畫面
It's almost like they're real
真的就好像真的一樣
And I think that I'd do anything
我想我會願意付出任何代價
If it meant I didn't feel what I feel
只要能讓我不再感受到我現在感受到的這些

And I feel way too much
我真的承受了太多
Truth is no one gives a fuck
真相是他媽根本不會有人在乎

That's why I don't try
那就是為什麼我不想去試
That's why I stay high
那就是為什麼我選擇繼續嗨
I know that you're never gonna hear me
因為我知道你永遠聽不見我的聲音
I know that these words'll go to waste
因為我知道這些話說了也只是白費力氣
That's why I don't try, yeah
那就是為什麼我不想去試

That's why
那就是原因

Tried my best, door's still closed
盡力了, 但那些門依舊緊閉著
Love is deaf for all I know
不管付出多少都得不到愛這就是我得到的結論
Sometimes it gets so hard (Hard)
有時候一切就是這麼難
And I don't wanna fight (Fight)
而現在我完全不想再去抵抗
And every day that passes by (By)
而這一天天流逝的日子
Feels like it might be my last
感覺都像是我的最後一天

And I feel way too much
我真的承受了太多
Truth is no one gives a fuck
真相是他媽根本不會有人在乎

That's why I don't try
那就是為什麼我不想去試
That's why I stay high
那就是為什麼我選擇繼續嗨
I know that you're never gonna hear me
因為我知道你永遠聽不見我的聲音
I know that these words'll go to waste
因為我知道這些話說了也只是白費力氣
That's why I don't try, yeah
那就是為什麼我不想去試

That's why I don't try
那就是為什麼我不想去試
That's why I stay high
那就是為什麼我選擇繼續嗨

That's why I don't try
那就是為什麼我不想去試
That's why I stay high
那就是為什麼我選擇繼續嗨
I know that you're never gonna hear me
因為我知道你永遠聽不見我的聲音
I know that these words'll go to waste
因為我知道這些話說了也只是白費力氣
That's why I don't try, yeah
那就是為什麼我不想去試

That's why I don't try
那就是為什麼我不想去試
That's why I stay high
那就是為什麼我選擇繼續嗨

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言