Anson Seabra - Trying My Best 歌詞翻譯

盡力了



I know you think I got it all figured out 'cause
我知道你以為我已經弄清楚所有事, 因為
I walk around like my head's in the clouds but
我看起來就像在做白日夢一樣, 但事實是
I'm just boy with his heart pourin' out of his head
我只是個天真的孩子, 把腦中想的全都說給別人聽
I wish that you could see the pain that I've seen and
我多希望你能看出我曾經歷過的那些痛苦還有
All of the times I spent being not me and
一直以來我花在扮演那個不是我的人的時間
I hope you know that it's not always happy in my head
我多希望你能明白, 我腦中想的並不總是開心的事

'Cause I don't know
因為我不知道
The perfect road to go down
那條最完美的路該怎麼走
But I know
但我知道

I'm trying my best
我盡力了
I'm trying my best to be okay
我盡力讓自己好好的
I'm trying my best but every day
我盡力了但每一天對我來說
It's so hard
真的都好艱難
And I'm holding my breath
我屏息等待著
I'm holding my breath til I can say
我屏息等待著我能說出口的那天到來
All of the words I want to say from my heart
那些我打從心底想說的話

If you really wanted I could let you inside
如果你真的想, 我願意讓你走進我的心
It's been so long and I've got nothing left to hide
因為真的已經過了太久, 而我也已經沒有任何需要隱藏的事
Would you believe if I told you that I've got flaws
如果我告訴你我以前有多糟, 你會相信嗎?
Now it's time to let the curtains unfold and
我想是時候拉起窗簾將一切攤在陽光下了
Tell all the stories that I didn't want told yeah
我會告訴你那些我一直以來都不想說的故事
Let it out so I unburden my soul
我會說出來, 這樣我的靈魂才不再需要負擔那些
Won't stop
而這不會有停止的一天

'Cause I don't know
因為我不知道
The perfect road to go down
那條最完美的路該怎麼走
But I know
但我知道

I'm trying my best
我盡力了
I'm trying my best to be okay
我盡力讓自己好好的
I'm trying my best but every day
我盡力了但每一天對我來說
It's so hard
真的都好艱難
And I'm holding my breath
我屏息等待著
I'm holding my breath til I can say
我屏息等待著我能說出口的那天到來
All of the words I want to say from my heart
那些我打從心底想說的話

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言