Jon Bellion - Human 歌詞翻譯

累了



I always fear that I'm not living right
我總是擔心自己沒有活得很好
So I feel guilty when I go to church
所以每次上教堂我總是會有罪惡感
The pastor tells me I've been saved, I'm fine
牧師跟我說我已經得救, 我已經沒事
Then please explain to me why my chest still hurts
但那要怎麼解釋我的胸口直到現在還會痛?
I spent four thousand on the Mart McFlys
雖然我花了12萬買Marty McFly
Yet I'm still petrified of going broke
但我還是害怕自己會破產
There's someone gorgeous in my bed tonight
雖然今晚我床上睡著某個很漂亮的人
Yet I'm still petrified that I'll die alone
但我還是害怕自己會孤伶伶的死去

I'm just so sick of being human
我只是受夠了繼續當一個人
I'm just so sick of being human
我只是受夠了繼續當一個人
I'm just so sick of being human
我只是受夠了繼續當一個人
I'm just so sick of being...
我只是受夠了...

My mother calls I have no time to talk
當我媽打來時我總是沒時間跟她聊天
But I can find the time to drink and smoke
但我卻總能找到時間來抽菸和喝酒
Took 15 hits 'till I can barely walk
而且還醉得不省人事
I threw up on the lawn, I can't find my phone
我在草坪上吐了, 完全找不到我手機
I got no guts to tell the one I love
我完全沒種告訴我愛的人
That she's the reason that I wrote this song
沒種跟她說她就是我寫這首歌的原因
And that's some coward shit, I know it's sus
有一些很像懦夫的藉口, 我也知道這樣不好
But Lauren call me when you hear this song
但Lauren, 當你聽見這首歌時拜託你打給我

I'm just so sick of being human
我只是受夠了繼續當一個人
I'm just so sick of being human
我只是受夠了繼續當一個人
I'm just so sick of being human
我只是受夠了繼續當一個人
I'm just so sick of being...
我只是受夠了...

See I got GPS on my phone
你知道我手機上有GPS
And I can follow it to get home
所以我能靠它回到家
If my location's never unknown
但如果我的位置一直都能被定位到
Then tell me why I still feel lost
那麼請告訴我為什麼我還是覺得找不到方向
Tell me why I still feel lost
告訴我為什麼我還是覺得這麼迷惘

Tell me why I still feel
告訴我為什麼我還是有這種感覺



延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言