Mokita – Down 歌詞翻譯

再撐一下




Two a.m., you're stuck again

凌晨兩點, 你又一次被腦中那些想法困住

Don't know how to feel

不知道該怎麼回到曾經的感覺

Burning through the summer blues

被夏日的憂鬱折磨著

Just wishing you could heal

只能祈禱自己能夠好起來


You wanna fight

你也想反抗

But you don't know how

但你不知道該怎麼做

Just hold on tight

就繼續撐下去吧

You're closer then you know

你比自己所想的更接近目標了


You're gonna make it out

你會做到的

You're gonna fly

你會再次翱翔

You're gonna find a way, just give it time

你會找到出路, 只是需要一點時間

You're gonna show them all

你會證明給他們所有人看

Just how brave you are

你會證明你有多勇敢

If you need someone to call I'll be around

如果你需要一個能說話的人我會在你身邊

And I won't let you down

我不會讓你失望


I see the pain, behind your eyes

我看見了那些隱藏在你眼中的痛苦

It's crippled me before

那曾經也折磨過我

I know it's dark, you're terrified

我明白那有多黑暗, 也明白你有多害怕

You can't get off the floor

我知道現在的你無法立刻起身


You wanna fight

你也想反抗

But you don't know how

但你不知道該怎麼做

Just hold on tight

就繼續撐下去吧

You're closer then you know

你比自己所想的更接近目標了


You're gonna make it out

你會做到的

You're gonna fly

你會再次翱翔

You're gonna find a way, just give it time

你會找到出路, 只是需要一點時間

You're gonna show them all

你會證明給他們所有人看

Just how brave you are

你會證明你有多勇敢

If you need someone to call I'll be around

如果你需要一個能說話的人我會在你身邊

And I won't let you down

我不會讓你失望


You're gonna make it out

你會做到的

You're gonna fly

你會再次翱翔

You're gonna find a way, just give it time

你會找到出路, 只是需要一點時間

You're gonna show them all

你會證明給他們所有人看

Just how brave you are

你會證明你有多勇敢

If you need someone to call I'll be around

如果你需要一個能說話的人我會在你身邊

And I won't let you down

我不會讓你失望


延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言