RHODES - I'm Not OK 歌詞翻譯

說出口



Don't cover up that hurt that I can see

不要去掩蓋我看見的那個傷口

The way you fall apart is killing me

你崩潰的樣子讓我好痛苦

I can be that giant that you need

我可以做你需要的那個巨人

To pull you from the dark until you're freed

我會不斷將你從黑暗中拉起, 直到你真的解脫


Don't wreck yourself to fear of cold desire

不要因為害怕其他人的冷淡而把自己擊垮

Or running to the night like into the wild

不要讓你的夜晚像荒野般危險

There's something that I need you to understand

我有一些事希望你能明白

So give me your hand

所以把你的手交給我


When nothing feels real anymore

當一切都感覺不再真實

You know you can say

你很清楚自己可以大聲說出口

I'm not ok

我不太好受

I'm not ok

我真的不太好受


Stars over the city start to fade

那高掛在城市上方的星光逐漸黯淡

Don't let it all get dark by the day

千萬別讓他們就此消失

You can't take back the choices that you make

你不能挽回你所做的決定

Don't carry that weight

所以不要念念不忘


When nothing feels real anymore

當一切都感覺不再真實

You know you can say

你很清楚自己可以大聲說出口

I'm not ok

我不太好受

I'm not ok

我真的不太好受


When nothing feels real anymore

當一切都感覺不再真實

You know you can say

你很清楚自己可以大聲說出口

I'm not ok

我不太好受

I'm not ok

我真的不太好受


So let me hold you

所以讓我抱抱你

I wanna get to know you

我想要更了解你

You know you can say

你很清楚自己可以說出口

You know you can say

你很清楚自己可以大聲說出口


Where'd you turn to from here

你接下來打算怎麼做?


When nothing feels real anymore

當一切都感覺不再真實

Where'd you turn to

你打算怎麼做?


When nothing feels real anymore

當一切都感覺不再真實

You know you can say

你很清楚自己可以大聲說出口

I'm not ok

我不太好受

I'm not ok

我真的不太好受




延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言