Thom Yorke - Unmade 歌詞翻譯

回歸原點



Come under my wings, little bird

快躲進我的羽翼之下, 小鳥兒


Unmade, unmade

回到那一切都還未開始的時候

I swear that there's nothing up my sleeves

我發誓我沒有任何惡意

And then back again

但話又說回來

I swear there's nothing

我發誓那裡什麼煩惱也不會有

Unmade

那一切都還未開始的時候


There's no faces Won't grow back again

沒有任何人沒辦法重生

Broken pieces

就算是這堆破碎的殘骸

Unmade

回到一切都還未開始的時候


I swear there's nothing Won't grow back again

我發誓沒有任何事永遠沒辦法重來

I swear there's nothing

我發誓那裡什麼煩惱也不會有

Come under my wings

快躲進我的羽翼之下

Under my wings

我的保護之下

We're unmade

我們要回到那一切都還未開始的時候



延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言