Skylar Grey - Building A Monster 歌詞翻譯

心死


Save your breath

省省力氣

No need to tell me you're my friend

不需要再騙我說你是我朋友

I'm not gonna fall for that again

我已經不會再去相信那些


This human heart

這顆心

How many times can it be torn

究竟還能再被折磨幾次?

Before a superhero is born?

還要再多久才能等到超級英雄出現?


This Angel has lost her wings

這天使已經遺失她的雙翼

I'm building a monster

我正在創造一隻怪物

Beneath all the scars you see

在你肉眼能見的那些傷疤下

I'm building a monster

我正在創造一隻怪物


You've showed your cards

你花招出盡

No one's who they say they are

但沒有任何人真的是他們口中的自己

And I am not who you thought I was before

而我也不再是你以前認為的那個我


Human heart

這顆心

How many times can it be torn

究竟還能再被折磨幾次?

Before a superhero is born?

還要再多久才能等到超級英雄出現?


This Angel has lost her wings

這天使已經遺失她的雙翼

I'm building a monster

我正在創造一隻怪物

Beneath all the scars you see

在你肉眼能見的那些傷疤下

I'm building a monster

我正在創造一隻怪物


延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言