SYML - Mr Sandman 歌詞翻譯

SYML do it again



Mr. Sandman
睡魔先生
請給我一個好夢
Make her the cutest that I've ever seen
為我打造一個無比可愛的夢幻情人
Give her two lips like roses and clover
給她一對有如玫瑰和四葉草一般的雙唇
And tell her that her lonely nights are over
然後告訴她, 她那些孤獨的夜晚已經成為過去式了

睡魔先生
I'm so alone
我真的好孤單
Don't have nobody to call my own
我沒有那種能陪我聊到天明的朋友
Please turn on your magic beam
請你展現你那神奇的魔力

睡魔先生
Bring me a dream
請帶給我一個好夢

睡魔先生
Bring me a dream
請帶給我一個好夢
Make her the cutest that I've ever seen
為我打造一個無比可愛的夢幻情人
Give her the word that I'm not a rover
向她保證我不是什麼四海為家的流浪者
And tell her that her lonely nights are over
然後告訴她, 她那些孤獨的夜晚已經成為過去式了

Oh Sandman
喔 睡魔先生
I'm so alone
我真的好孤單
Don't have nobody to call my own
沒有人會打電話找我
So please turn on your magic beam
所以請你展現你那神奇的魔力

Mr. Sandman
睡魔先生
Bring me a dream
請給我一個好夢


延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言